21 de març 2007

the secretS of a ghaPpy idioT n.1

ok.... let's, for once, try to change the way I look at the cosas.. if it's sunny i won't think about the coming clouds.. no nubes if there's soL .. at the beginNing though, I might need my super magic making-you-love-the-world glaSses.. now that i'm wearing them my trabajo for tomorrow is making me reír and reír ... lalalalalalalalala ..... people will think I'm an idiota with heart sunglaSses but they don't know that it's my secret to keep walking and smilinG under the rain..

5 comments:

Anonymous Anònim said...

Annaaaaaaaaaaaa necessito les ulleres de corazon!!!fot un dia de merda,no surt el sol i estem una mica resacosos...me les pots enviar...jajaja!!
t'enyoro!!
Rousie

dissabte, 24 de març, 2007  
Blogger fafNer said...

nenita !!! estic a cracovia i justa abas de marxar... tatxan ! papallona que arribar volant a la meva bustia..
gracies preciosa..
jo tambe tenyoro!
mil petonets des duna ciutat que mha enamorat ..
muas

dilluns, 26 de març, 2007  
Anonymous Anònim said...

epali que guai papalloneta!!quan arribis diga'ns alguna cosa o envia una foto de cracovia!!deu ser fantàstic...completament desconegut!!!disfruta.
un petó molt fort!

dilluns, 26 de març, 2007  
Anonymous Anònim said...

per cert màxims canvis en la meva vida ja t'explicaré...muaks.
roser

dilluns, 26 de març, 2007  
Blogger VillyBangBang said...

you never got my comment :-(
listen bitch, this is my blog page. check it out and help me out too, im not very good at the inner workings of html and want to change some things. I LOVE YOUUUUUUUUU
villy
p.s. you are obssesed with ***** hahahahaha

dijous, 29 de març, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home