16 de desembre 2006

aquest és el meu carrer preferit a groningen.
crec que fins i tot el trobaré a faltar aquest nadal..
folkingestraat té una botiga de tes amb un home que ens volia vendre com fos el LOVE TEA, i un dia quan li deia al meu pare: volia que prenguéssim el te de l'amor, em va dir: anna, ves amb compte, segur que é te?? jaja.. jo pensant: les herbes de l'amor les comprem a un altre lloc ..
també hi ha la meva botiga preferida: toy toy,on venen coses molt kitch, i de la marca kitch ! jajjaa, i també el mercat àrab, amb tota mena d'aliments exòtics i boníssims, amb menta per doquier i falafel a patades.. tambñe hi ha un bar súper freak, en plan zen, bastant buit i minimalista! i també hi ha una sinagoga preciosa i mil botigues de tot arreu plenes d'olors i de colors..
en fi, que sense folkingestraat el meu erasmus ni tindria CAP sentit ...