08 d’octubre 2006

marMiTe, a new pleaSure ..

A tots els que no la conegueu, us presento a la MARMITE, un producte anglès que s'utilitza de vàries maneres, però que bàsicament podeu menjar sobre una torrada amb mantega. És important no posar-ne gaire pq el gust és bastant fort. La Vil m'ha dit que és famós pq la gent o l'odia o li encanta rollo addicció, jo m'he tirat al riu i m'encanta ! a més té vitamines i sembla que és healthy, però no em feu gaire cas.. però si podeu,proveu-ho ! potser heu de trobar una botiga una mica sofisticada o amb coses angleses, no sé, jo és la primera vegada que ho veig, vull dir que la febre Marmite encara no ens ha arribat a barcelona.. jo personalment estic bastant contenta de ser de les que estima la marmite.. petons gro !

3 comments:

Blogger sonajero de colores said...

què porta?quin gust?
men vai a comprar-ho!
jejejeje

dilluns, 09 d’octubre, 2006  
Blogger sonajero de colores said...

mencanta el pot!!!

dilluns, 09 d’octubre, 2006  
Blogger fafNer said...

i know my friend, si no el trobes ja havia pensat en que voldries el pot!

:)

dilluns, 09 d’octubre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home