02 d’octubre 2006

GRO---->budAPEsT

Aquest és el blog de la Mareike, una noia de Berlín molt maca que viu a la nostra Student House, però a l'altra banda. No és tant punki com jo i h penjat alguna fotillo, tot està en alemany, però per a que us feu una idea està molt bé: http://mareikeinholland.blogspot.com Avui ha plogut com si no hi hagués 'tomorrow', així que no he anat a la uni: IMPOSSIBLE.. Estic molt contenta perquè tenim una setmana ded vacances a l'octubre i ja tenim bitllets amb les meves dues inseparables del meu 'floor', per anar a Budapest !!!!Anirem via

www.freeloaders.com (eli, apunta't la pàgina perquè fliparàs...) i ens hi allotjarem GRATIS !! ja ens ha contestat una parella, però esperarem aviam si hi ha més respostes per poder triar el que més ens agradi!

Avui no crec que surti de festa, potser fem un 'common room' .. la veritat és que tinc molta feina de la uni i no foto res, que si mamamini, que si anem a la cuina que si mirem una peli o anem a 'downtown'... però ja m'està bé ! quan tornaré a viure així, com una reina?? ho penso aprofitar, i d'ara endavant no em penso queixar gens, ho prometo. us trobo molt a faltar a tots però aquí em cuiden molt.. comença a fer fed i ja m'estic equipant: m'he comprat una bossa daquelles que omples d'aigua i te la fiques al llit.. i també una kettle per bullir aigua per fer-me tè sense parar.. m'encanta !!! molts petonets a tots !