02 d’agost 2006

oh danke danke moSquito

gràcies mosquit tigre,

per tants bons moments que m'estàs fent passar avui.

gràcies,

perquè cada cop que em pica el genoll et dedico un pensament.

diu cortázar que quan et fan mal les sabates saps que estàs viu, almenys aquell dolor és significatiu, alguna cosa passa, doncs bé, amb aquesta picor odiosa jo no experimento ben bé això, més aviat em putejo, però el Julio no ho podia dir perquè no quedava bé, és més maco dir que el dolor et fa partícep del món.

bé, jo continuaré rascant-me quan em piqui, i quan ja només quedi la marca vermella potser sí que faré com cortázar i la relacionaré per exemple amb la senyal inequívoca del dolor del passat marcat a la pell: quan ja no queda verí, però inevitablement recordes la picor..

sigui com sigui, i si encara me'n queda alguna d'aquestes putes que no vol marxar, espero que amb l'aigua de mar i el sol acabin desapareixent..

però avui sobretot, no em cansaria de repetir:

gràcies mosquit tigre!

g r à c i e s,

perquè t'has aliat amb la calor per evitar que avui pugui dormir.

a tots dos:

gràcies.