01 de febrer 2005

no hi ha tema de blog, només possibles kokko-pyziS...

suposem que kokko pyzi és el grain of rice, el granet darròs...

Un dels pitjors objectes que l'home ha ideat hi tindria alguna cosa a veure...

Consisteix en una càpsula feta de vidre de lupa en la que tu hi introdueixes un granet d'arròs amb una paraula escrita i aquesta queda ampliada gràcies a l'efecte lupa. Clar, normalment la paraula és el nom de la persona a qui més estimes (o més odies.. no crec que sigui agradable surar i veure el món a través d'un vidre...)

patètic però verídic. I va més enllà, s'atreveix a anar més enllà, te'l pots penjar del coll, sí, sí, per no perdre mai el granet d'arròs..

Quan estigui trista he de ser capaç de recordar que aquestes coses existeixen, i això m'ha de reconfortar, perquè sí, tot és relatiu i les coses més insospitades tenen lloc en aquest món .. i què gran és la vida i el món i què petita la cambra dels calaixos..

Un dia aniré a buscar l'home dels kokko pyzis i li preguntaré si em pot ficar dins d'un kokko pyzi, i que si vol ens hi podem perdre els dos allà dins, s'entén que l'home dels kokko pizyz es diria Sian per exemple o Robert i allà dins tornar a començar...

i que un altre home kokko pyzi hi escrigui:

paradíS artificiaL naTural inteGral

kokKo piZy

no ho dubtis, tots tenim dret a buscar un amagatall, i si és petit millor, i si és ridícul, riu-te'n, i si la càpsula és per dos, desespera't, perquè ..

què faria tant de temps allà tancada amb un sol kokko pizy?

res, res, que em quedo sense càpsula

aquí fora hi ha massa gent com per ser monokokkopyzeista..

i si tanquem als dolents dins dels kokko pyzis?..

sé que tot això sembla molt estrany, però és que la paraula kokko pyzi m'ha trastocat, i no podria para de dir tonteries..

kokko pyzi ho és tot!!!!

vaig veure una peli kokko pyzi ahir !

quin home, kokko pyzi ...

estic fatal...estic kokko pyzi..

véns a fer un kokko pyzi?

bonne nuit ...j'suis terriblement bouleversée,déséquilibrée...

cette nuit, j'aime bien les papillons ...

i a tu, què et suggereix kokko-pyzi?...

avva