22 de gener 2005

-preludi n.4 en mi meNor-ChoPin

orgasme en mi meNor chopin.jpg i ahir choPin va tornar a caSa... i cada cop que enfonsava una tecla, els records sortien de les escletxes i m'esquitxaven els ulls amb llàgrimes . tantes imatges d'aquella època .. corria amunt i avall d'una acadèmia que barrejava beethoven amb czerny i bach al passadís. Aquella dissonància que omplia tots els racons i que ara tant trobo a faltar. Aleshores no coneixia el silenci, no sabia que la innocència s'amagava a les butxaques de la bata que portava a la motxilla i que cada cop que queia un botó i es perdia, érem més a prop de la tragèdia, d'aquesta buidor que ens apunyala de tant en tant. el pianíssimo de l'últim compàs m'ha deixat extasiada però amb ganes de més.

1 comments:

Blogger fafNer said...

nena !
quina ilu!!! per fi un comentari d'entre els visitants sense rastre...en serio que em fa molta il·lusió que m'escriviu el que sigui..així no em sento tant sola..
com pots veure no he anat a la upf a estudiar, perquè he anat al cine i després estava MORTA...
i amb aquest fred siberià no sé jo si sortiré al carrer..
demà hem dit d'anar per la tarda per això..jo crec que empalmaré amb la nit..
molta mandra les 1000000 capes de roba necessàries per sobreviure...
un petonàs i fins demà !!!

dilluns, 24 de gener, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home