07 de gener 2005

personA- tge 4

Es tracta d'algú realment entranyable que ven, si m'ho permet dir així, poesia per alguns bars de Barcelona... S'ha acostat a la nostra taula i li he somrigut dient-li que avui no ens miràvem els seus llibres, que ho sentíem.. i m'ha agraït aquest somriure que tant ens costa de vegades. m'ha acabat regalant un dels seus petits llibrets, titulat La mentira. m'ha dit: vos sos virgo? -no -capricornio? -no -cancer? -no tauro? -no -me doy -soy libra -ahh, los virgo piensan más, los libras son más emocionales..(ell era libra també..) No cal que m'expliqui si sóc emocional o no, prou pena tinc ! però molt maco perquè jo li he ofert un somriure no sé perquè i ell m'ha animat bastant, m'ha dit -hermana, no todo el mundo sonríe, i m'ha dedicat el llibret amb aquesta mateixa frase.. i res més, que l'hem obert a l'atzar i el títol era DELIRIO, y hasta aquí puedo leer. molt maca la nit, visca les muntanyes russes de bracet.

1 comments:

Blogger fafNer said...

algú ja s'ha pres la llibertat de dir que l'home en qüestió pertany a una secta, [que no saps que les sectes regalen llibres..] en fi.. paciència !!
després pensant pensant.. te'n recordes que em va dir que me'l regalava només amb una condició: no li podia dir a ningú..
mmm si més no curiós..
però l'he defensat, no tothom escriu poesia avui en dia, no tothom creu que el món encara es pot salvar..
si ni tan sols podem confiar en aquests petits poetes urbans? què ens queda?
un petó nena i gràcies per salvar-me de les altures avui al carrer marina... un dia la revolució dels òvuls acabarà amb mi i amb l'estabilitat aconseguida en el període de treva...
en fi serafí,
bona nit !!!

dissabte, 08 de gener, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home