09 de gener 2005

invisibilitatS

47 Ko

doLLs

_______________________________________________________________________________________________

no podia avançar.. davant meu hi havia un bosc vermell tenyit per la tardor, m'hi volia acostar, trepitjar les fulles seques, però era impossible. En mirar enrera veia que les branques d'un cirerer m'havien atrapat, m'esgarrapaven suament tota la pell. notava la seva tendresa però hi havia sang per tot arreu..necessitava deslligar-me'n, jo volia endinsar-me en aquell bosc..i no podia, calia treure forces d'on fos, estripar-me el vestit, jo volia fugir encara que m'agradés la seva ombra..he trencat les branques del cirerer i m'he despertat. Necessitava fer-ho, ara queden algunes ferides però també les fulles sota els peus, i caminar i caminar i de tant en tant noves branques i noves carícies.

____________________________________________________________________________________