25 de gener 2005

eL meraVeLLós móN deL shaWarma...(o com fugir d'eStudi, mai millor dit...)

No em negareu que els shawarmes i els falafels han entrat amb força a les nostres vides? a favor 1.no tens temps, ni massa diners, primera imatge mental= shawarma. 2.Estàs pel centre, no vols pensar, fa bon temps i te'l menjaràs al solet= shawarma. 3.Vas amb tota la fumada, no tens neurones, però sí un Donner kebab al costat=shawarma 4.vols convidar a dinar però la pasta és escassa= shawarma. 5.vols repetir sense haver de pagar? no et preocupis, el gust de ceba no t'abandonarà en tota la nit!=shawarma. 6.vols fer noves amistats=shawarma. 7.t'agrada l'eficàcia?=shawarma en contra 1.la gràcia del shawarma és també la seva desgràcia, te'l menges ràpid però com te'l menges... la que lies és guapa guapa... tota la salsa, qual fontana, regalimant per tot arreu.. està clar que no has de voler seduir la persona amb qui te'l menges.. a més el gust que queda no és el més agradable.. sí, sí.. tots sabem que la passió és la passió i que l'amor és cec.. però què voleu que us digui.. on hi hagi un petó fresc que s'hi treguin els petons de ceba, els de quan t'acabes de llevar, els de fumat (boca pastosa) els de pasta de dents... 2.no pots basar la teva alimentació en els shawarmes, perquè tindràs molts problemes...i nosaltres ens hem passat em sembla... 3.creen addicció, sí sí, a més t'anul·len la informació sobre altres restaurants, acabes sempre allà... falafel2.jpg i para muestra un boTón... la vaig liar bastant...i era a la porta de la uni d'edinburgh... bueno.. però vaig disfrutar com mai... tant puto sandwich de pernil dolç i formatge CADA DIA... vaig decidir canviar.. vaig veure els shawarmes i m'hi vaig tirar de cap: hello, shawarma please this? (pa ridícul, vaig pensar) no, big big!-vaig demanar el gran...i l'home que amb prou feines ens enteniem.. em va dir: big is very big... i jo vaig dir: no,big big..(màxim gula) i m'ho estava posant i vaig veure que mai m'acabaria aquella quantitat de carn, allò era big big, realment.. i vaig haver de dir: well..small small.. tímidament... -i l'home, de la índia, savi d'herència es va dir a sí mateix: aquesta noia ha d'aprendre de la vida encara...o la gula i la cobdícia acabaran amb ella.. en fi, que després vaig passar una classe de digestió difícil.. sort que em vaig decidir per l'small... si és que s'ha de tenir viSta...

1 comments:

Anonymous Anònim said...

com me l'has liat a la bústia d'entrada...
com m'ha agradat veure al teu blog una partitura a reventar de notes...
com m'agrada el shawarma i sobretot
com m'agrada fugir d'estudi.
vinga
1 comment
quins remeis contra el fred...

dimarts, 25 de gener, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home