26 de gener 2005

camPinG interPals...

Aquells dies a Pals han quedat per sempre a la memòria.. i dèiem que l'excés de drogues ens els farien oblidar.. aquí la cançó de la platja que vaig inventar sense tenir-ne ni idea: do la do la do la... i que de tant en tant se m'apareix quan tararejo a la dutxa.. té delicte eh.. però vam disfrutar com uns cabrons .. és que ara em sembla la més gran tonteria... La Eli s'aixeca va a la universitat, es pinta una mica, sempre arriba tard... Es troba a la Laia li ralla el cap: -Vine cap a classe! -No! No vull estudiar! Prefereixo fer viatges, anar a veure el mar (...Buit mental) passo d'anar a classe: jo em quedo al bar! fumadetes2.jpg no acabava ben bé així però si fa no fa... El que va ser divertit és quan la eli va pillar la guitarra per a que li ensenyés a tocar.. i quan va descobrir que només es tractava d'un do-la-do-la...vam riure bastant.. la foto demostra que gairebé no podíem obrir els ulls... qué bello es vivir...