14 de gener 2005

baLanÇ deL seMestre ...

sobre 6, només 2 assignatures a les que he assistit a classe 2 exàmens als que NO em presentaré i salten directament al juliol... 4 assignatures que [si tot va bé] puc aprovar Un cop més, com cada final de semestre, penso que el que ve l'aprofitaré, aquest cop sí... com amb tot, però què seria tot aquest muntatge si no la caguéssim cada dos per tres? ...Què gran és la vida avui divendres 14 de gener, m'encanten els exàmens, el fred, la son i el món on vivim, és meravellós, n'hi ha que es disfressen de Hitler, n'hi ha que es deixen el vestit a casa. avui crec m'he putejat perquè no he pogut comprar un bitllet per roma: ryanair està col·lapsat. És patètic, ho sé, però em putejo sovint per coses encara més insignificants. A la cua del súper, quan em porten un plat fred, quan surto de la dutxa i amb tota la rasca em deixo la tovallola a l'altra punta , quan fulanito de tal no em contesta un missatge, quan la tarjeta de bus s'ha arrugat i em toca fer el panoli, i mama què seré quan sigui gran..?? Doncs això, una completa gilipolles és el que sóc. Òstia, que visc de puta mare. Que si ara una peli, que si ara un nou llibre, que si nem a fer un cafè, que si nem a fer una birra, que si després d'exàmens viatgem, que si pim que si pam. I a les penes: punyalades ! Prou queixes fins a nou avís. vergonya és el que sento, però què puc fer ? ... a part de cridar (com d'altres ja han fet):

VULL SER UNA PASTANAGA !!!
venga, a cascar-la. !!!!!!!!!!!!!!!!! que s'han d'aprofitar les hores com sigui !!!!!!!!!!!!!!!

1 comments:

Anonymous Anònim said...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!

dissabte, 16 de febrer, 2013  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home