19 de desembre 2004

rememBer when...

quan fèiem batxillerat ens va agafar molt fort amb el diccionari de llatí... l'obríem a l'atzar i dèiem abans de mirar quina de les dues pàgines volíem, dreta o esquerra, quina columna i triàvem un número... i voilà.. aquella paraula tenia una relació directa amb el futur immediat..o present... i ara, després d'uns quants anys ho tornaré a fer.. escriure les deu paraules del diccionari de llatí que em toquin i a partir d'això escriuré una possible interpretació... 1.abrir 2.procedo: adelantarse, avanzar,presentarse/progresar/transcurrir el tiempo/prolongarse 3.desunión 4.xystici: atletas 5.regno: regnar/ser rey/reinar o gobernar despóticamente/triunfar 6.abonador 7.confirmatio: consolidación/apoyo/fuerza/afirmación/confirmación 8.destino 9.deprecabundus: suplicante 10.adormidera bé...la interpretació és claríssima.. m'he d'obrir més per tal de progressar i poder viure per fi una desunió amb el meu passat, córrer com una atleta per tal de triomfar i regnar sobre la meva vida. Aleshores apareix el poder (?)...rebré la força del meu propi destí i algú em suplicarà anar a una dormidera..mmm... i com serà?? 11. formosulus: elegante,chulo (juro que posava això!!!!)

m'encanten les lliure interpretacions...
vaig a dormir, aviam si se'm passa tanta tonteria adolescent...
una última paraula que tindrà relació amb el dia de demà...
12.abalanzamiento !!
demà escric el què..
ciao